.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه محسن رضایی به ملت شریف ایران
از رويدادهاي تلخ اين دوره انتخابات، ناسپاسي نسبت به بخش قابل توجهي از اقشار جامعه و خدمات دلسوزان و زحمت كشان نظام بويژه تلاش نيروهاي مسلح در خنثي كردن حمله آمريكا به ايران بود. اگر نبود، نامحرمان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران سفره دلم را در دفاع از شما باز مي‌كردم تا بسياري از تباني‌هاي پشت صحنه و تكبّرهاي شيطاني برملا شود.
نامه محسن رضایی به ملت شریف ایران

محسن رضایی در نامه‏ای خطاب به ملت شریف و همیشه حاضر در صحنه ایران، نوشت:

"بسم‌الله الرحمن الرحيم

«يازهرا س»

مردم شريف ايران، سلام

نمي‌دانم با چه زباني از محبت‌هاي بي دريغ و صميمانه شما تشكر كنم امّا اطمينان دارم شما تصميمي تاريخي اتخاذ مي كنيد و به كسي راي خواهيد داد كه براي آينده كشور مفيد باشد. انتظار مي رفت با توجه به هويت و فرهنگ ايراني ـ‌ اسلامي و مؤلفه هايي همچون نجابت، شرافت، آزادگي و اخلاق گرايي كه همواره مورد تاكيد و توصيه اسلام عزيز بوده است، شاهد رعايت اين فرامين و آموزه هاي ارزشمند باشيم.

ـ‌ آيا صرف ميلياردها تومان پول براي تبليغات انتخاباتي، با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي سازگاري داشته است؟!

ـ‌ چرا بايد براي اثبات خويش حتي حرمت شهدا و ايثارگران را مخدوش كنيم؟!

ـ‌ چرا بايد براي اثبات خود به باورهاي ملي و اسلامي تعرّض شود؟!

از رويدادهاي تلخ اين دوره انتخابات، ناسپاسي نسبت به بخش قابل توجهي از اقشار جامعه و خدمات دلسوزان و زحمت كشان نظام بويژه تلاش نيروهاي مسلح در خنثي كردن حمله آمريكا به ايران بود. اگر نبود نامحرمان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران سفره دلم را در دفاع از شما باز مي‌كردم تا بسياري از تباني‌هاي پشت صحنه و تكبّرهاي شيطاني برملا شود.

به قول مولوي:
زين دو هزاران من و ما اي عجبا من چه منم گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم

از سوي ديگر با اطمينان به شعور سياسي مردم و اميد به آينده نيازي به طرح بيشتر اين مسائل نمي‌بينم، اما براي صيانت از شكوه حضور شما در انتخابات، نكاتي را تاكيد مي‌نمايم تا همه ما آنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهيم.

1 ـ‌ همه با هم با عزمي راسخ پاي صندوق‌هاي راي حضور يافته و به كانديداي اصلح راي دهيم.

2 ـ تلاش كنيم شايستگي‌هاي اخلاقي و معنوي در كنار كارآمدي و داشتن برنامه براي ايراني سرفراز به پيروزي برسد.

3 ـ با سه قطبي شدن انتخابات احتمال حضور دو نامزد به دور دوم زياد شده است، به همين علت هر نامزدي را اصلح مي‌دانيد انتخاب كنيد و مطمئن باشيد كه پيروزيد و به هرگونه ابهام و شايعه براي انحراف آراء از فرد اصلح به غيراصلح، اعتنا نكنيد.

4 ـ از ويژگي‌هاي بارز اين دوره انتخابات حضور گسترده و پرشور بانوان و جوانان است كه اينجانب به طور حتم با قدرشناسي تمام توان خود را در دفاع از منزلت و حقوق آنان به كار مي‌بندم.

5 ـ خنثي كردن كج‌روي‌ها و سوء استفاده سياست‌بازان، به هوشياري ملت فهيم ايران نياز دارد. هموطنانم! انتظار دارم هر گونه تخلف را جهت پيگيري به ستادهاي اينجانب گزارش داده تا با ياري نهادهاي ذيربط براي جلوگيري از بروز شائبه‌ها نسبت به سلامت انتخابات مراقبت شود.

از رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام در هدايت و ترغيب مردم به حضور هر چه بيشتر در صحنه انتخابات قدرداني نموده و با سپاس به پيشگاه ملت ايران از الطاف و حمايت‌هاي هواداران و رای دهندگان به اینجانب صميمانه تشكر مي‌كنم.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‏جمهوری
فرزند كوچك ملت ايران
محسن رضايي"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.